Free Lines Arrow

skålande gröna ölflaskor och hångel som ingen minns

 
baksmälla för hela helgen, och resten av året.
dredag.
drack alldeles för mycket vin drirekt ur flaskan, rökte för många cigaretter, hamnade hos han jag alltid hamnar hos.
men låg och pratade i telefon med en annan pojke tills klockan blev sju på morgonen och solen hade gått upp
lördag.
hade förfest hemma hos mig med några tjejer jag inte kände
dansade. skrattade. ringde dig, men du svarade inte och det gjorde mig besviken
kanske att det var det som förstörde kvällen eller alla patetiska pojkar som försökte få med mig hem 
men sen kom söndag. 
och precis när jag gått och lagt mig så skrev du..
hej, vad gör du nu förtiden? tänker på dig 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: