Free Lines Arrow

så glad att jag exploderar lite ibland

 
 
måste bara få skrika ut hur jävla cplycklig jag är. 
känner mig fri igen
har deppat i flera dagar, veckor kanske till och med (eller månader)
men. 
nu.
jävlar.
kommer få komma tilbaka till mitt gamla jobb och jag trivs så bra med mina arbetskamrater
har insett att jag inte alls är kär i pojken jag grät över i våras
har klippt av mig håret, mega kort och färgat det mörkt och det blev superduperfint
har tagit upp kontakten men gammal kärlek
har gjort om mitt gamla flickrum och det har blivit så himla mysigt (även om jag ofta saknar min lilla etta)
har börjat träna igen, då blir jag genast sådär konsigt lycklig, adrenalinet bara explodera ut, i alla möjliga färger
har hundratals framtidsplaner att se fram emot
och jag har köpt massa massa fina nya böcker som jag nu ska läsa 
godnatt.
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: