Free Lines Arrow

när klockan slagit halv två orkar jag inte somna längre

 
Kan inte förmå mig att somna denna natt heller. Har lidit av sömnsvårigheter sen jag var barn och jag kan inte bota det. Vet inte hur man gör. Blundar de hårdaste jag kan men det går inte. Det går bara inte somna. Ögonlocken flyger upp som gubben i lådan. Frågar mig själv varje gång vad det är som håller mig vaken. Men det är precis som igår, helt jävla tyst. Inget svar som ekar ut i tomheten. Inte ens en liten aning?
Och just nu tror jag till och med att jag skulle somna bättre om du låg bredvid. Men jag vet att vi inte borde. Och tiden bryr sig inte om omvärlden. Den fortsätter även om mitt liv står helt fucking jävla stilla just nu. 
00.12
00.58
01.23
01.35
02.06
Hatar den där förbannade klockan. 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: